torsdag, januari 18, 2007

Morgonsur

Nä, ingen bild idag heller. Men håll ut! Lämna mig inte!

Dagens roliga sak:
* Att det är fredag imorgon.

Dagens trista sak:
* Välte en vagn (typ biblioteksvagn) och den krossade mitt smalben. En enorm bula liksom exploderade upp genom huden. Jag ville skrika, men jag kunde inte... dels för att det gjorde så ont och dels för att jag stod i en korridor där flertalet chefer har sina rum.

Dagens sjuka:
* Min mp3-spelare funkar bara på eftermiddagarna. När jag åker till jobbet stänger den bara av sig hela tiden. Men när jag åker hem spelar den min musik helt utan problem. Är den morgonsur?

8 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

iiii det där lät klart smärtsamt, om du inte kunde skrika kanske kunde du iaf sparka lite på den, typ tyst så ingen ringer vita rockarna..; ) Din Mp3 låter klart morgontrött. Önskar min iPod kunde installera sig själv helt och hållet. Den ligger vit och fin i en kartong, typ skitsur.

Anonym sa...

Hahaha.
Klart ingen lämnar din blogg.
Du får en att skratta, även utan bilder.

Anonym sa...

Helt klart en morgonsur en, måste vara ett måndagsex.

Anonym sa...

Aj!!
Apropå mp3-spelare är jag välidgt sugen på en ny. Typ en iPod i flashig färg. Men min gamla fula funkar alldeles för bra för att bli utbytt... Än iallafall... ;-)
Ja, men det är väl klart att jag hänger kvar!

Linda K sa...

lämnar dig aldrig! aj vad ont med en bibioteksvagn på benet, stackars!

Minna sa...

Vardags: Ja, självinstallationer är underbart. Ja, jag kunde ha sparkat lite, men jga var helt stel av smärta... :)
Anna St: Bra!
Alis: Jätteskumt. Radion funkar på morgonen men vad har man för nytta av den mellan Skanstull och Rådhuset?
Sara: Jga vill också ha en ny. Min är flera år gammal. en Jens of Sweden. Bra. Håll ut!
Linda K: Näj, lämna inte! Ja, du om nån borde veta om biblovagnar.

Anonym sa...

Just bibblavagnar är förjäkliga att få på smalbenen.

Minna sa...

Tommy: Bibblovagnar på smalbenet är hemsk. Liga hemskt som att få hälsenan avklippt av en kundvagn.
:(