lördag, januari 27, 2007

Lönelördag


10 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Hehe.. Just det! Man ska stanna hemma på lönehelgerna.. Och gå och shoppa precis innan löning.. Då kanske man är ensam i affärerna..*Ljuva tanke*
Tråkigt är det dock att man inte kan köpa nåt för att pengarna är slut för månaden..

Minna sa...

Lilla blå: Hahha, precis, för och nackdelar. Jag var inne ganska tidigt men när jag skulle genom Åhléns på vägen hem var det helt svart med folk. Puh, gick igenom Åhléns utan att stanna en enda gång, bara ner till tbanan.

Anonym sa...

Sicken träffsäker illustration! Jag gillar dina bilder mycket!

Minna sa...

Weronica: tack, vad kul!!! Och du, KRYA PÅ DIG!

Linda K sa...

en av gubbarna var jag :D

Minna sa...

Linda K: ja, jag tyckte väl att en av dem var snyggare än alla andra...

Lindas trädgårdsblogg sa...

Samma syn i Göteborg idag. Men jag lyckades mirakulöst shoppa två stickade tröjor, en klänning, ett par strumpbyxor och en yllemössa på 25 minuter! På Åhlens faktiskt.

Minna sa...

Linda: Bra jobbat!!!! Åhléns är bra och så får man ju poäng på allt och återbäring då och då!

Anonym sa...

nej, det var värre :)

Minna sa...

Hedgehog: ja men just det... det förklarar ju varför det var extra mycket folk, det var ju finbesök från Västerås!!!