söndag, januari 28, 2007

Ica-kortet

Dagens roliga saker:
* Drömde att jag fick en utskällning av kassörskan på ICA för att min kod till ICA-kortet var alldeles för lätt!
* Hampa drömde att jag hade en jätterolig telefonsvarare.
* Att sjunga jättehögt till Guns n' Roses låtarna: "Used to love her", "You're crazy" och "One in a million". Prova själva, man kan inte bli annat än superglad och fnissig.


Dagens trista sak:
* Helgen är redan slut! Buhubuhu! Men jag är iallafall ledig på fredag och nästa måndag, så ett litet ljus i tunneln.
Nu: I en annan del av Köping!

6 kommentarer:

Karin sa...

Dagens roliga - försökte flera gånger lägga in en kommentar men det var nåt knas med "ordverifierinen". Till slut tryckte jag på rullstolen (mkt logiskt, alla vet ju att personer som sitter i rullstol hör dåligt...) och det enda de sa då var siffror förutom nån som mumlade på ryska i bakgrunden.

Minna sa...

Karin: hahahah! Så då får man den i ljudversion! hahahah! Jag tycker OFTA att det är strul med kommenteringen, på alla möjliga bloggar! jag vet att jag försökte lägga in på din flera gånger(dagar innan)innan den första fastnade hos dig...
Irriterande!

Anonym sa...

Har också försökt kommentera massor de senaste dagarna - utan framgång.

Nu ville jag bara skriva att jag verkligen gillar din tröja på bilden, den påminner om ett ägg (med gulan)

Minna sa...

Hanna: Och jag skrev in värsta roliga kommentaren hos dig om MAPPIES, men den försvann... suck.

Tack, kanske ska trycka upp en...

Lindas trädgårdsblogg sa...

Men! Nu missade jag I en annan del av Köping IGEN, har bara sett första avsnittet. Men de finns väl på webben. Nu ska vi se om jag lyckas kommentera...

Minna sa...

Linda V: aha, nu heter du Linda V!
"Köping" är himla bra alltså!