fredag, januari 12, 2007

Byte

Dagens roliga saker:
* Jag är ett hett eftertraktat byte. Här var jag toastmaster och nu startar uppladdningen inför toastmastrande på sensommarens stora bröllop. Men den här gången har jag sällsis av min kära Kemist. (och det är skönt för alla inblandade då jag redan innan kan stryka hans trista skämt från manuset)
* Fick mail från Kemistens kompis som fortfarande sörjer över att Kemisten har flyttat från Gärdet. Kompisen känner sig ensam på Östermalm. Han avslutade mailet med:
www. allamasteflyttatillostermalm.nu
Jag kontrade med:
www.alltnorromslussenarnorrland.se

5 kommentarer:

Linda K sa...

tjohooo vilket cool sätt att avsluta ett mail, måste omedelbart börja med det jag också!

danderydansesfaktisktavmangavaralikstalltmedrivieran.nu

äh blev sådär, men jag är faktiskt nybörjare :P

Linda K sa...

shit det fick inte ens plats i kommentarrutan!

Minna sa...

LindaK: www.villgahemfranjobbet.nu

Anonym sa...

Kemisten skämt är inte trista.

Minna sa...

Anonym: hmm....