fredag, december 29, 2006

Utmanad

Jag har blivit utmanad av en mina trogna läsare. Sist jag blev utmanad svarade jag i bilder. Men nu sitter jag på jobbet och har inget annat för mig... så jag svarar utan bilder.

5 saker som jag vill ska hända nästa år:
* Jag vill vinna på triss/lotto
* Jag vill sälja fler av mina bilder.
* Jag vill att renoveringen av källaren blir klar över en natt.
* Jag vill att vintern aldrig kommer.
* Jag vill att sommaren blir stekhet!

Så det så!

UPDATE: Ojojoj, jag glömde det viktigaste... (till mitt försvar handlar ju listan ovan bara om mig) att storasysters bebis kommer ut hel och så.

9 kommentarer:

Linda K sa...

fem synnerligen goda val!

Minna sa...

Linda: tack detsamma. (förutom hemlisen, för den vet jag ju inget om!!!) ; )

Anonym sa...

Jag vill att du får som du önskar!

Minna sa...

tommy: tackar dig allra ödmjukast!!!

Var dags glimtarn sa...

Best of luck! ; )
Du.... bilden nedan "GOD JUL" kan du ju sälja till svenskt tenn som mönster till deras kuddar/tyger så har du dig en hacka! Skitsnygg är den, jag hade köpt utan tvekan! Ett mönster kanska också kan säljas!? : )

Var dags glimtarn sa...

Skrocka inte, jag är mönsterfreak! ; ) (eftersom jag upprepade mig och du skrockade nedan *S*)

Täk *drömmer* kanske jag kan köpa illustrationer av dig till min dröm en vacker dag :O!

Anonym sa...

Jag hade missat den med bilder, hur underbar som helst!!!
Håller en tumme för att allt slår in :)

Minna sa...

Vardags: jag fortsätter bara att skrocka!!! ;)
Ida: Tack, jag håller också. fast det kan få snöa lite dit norröver du ska och åka skidor...

Anonym sa...

Det snöar inte en flinga där uppe heller. En backe öppen och snögarantin utlöst, så jag är allt kvar i stan..