måndag, december 04, 2006

Palmer

8 kommentarer:

Tommy sa...

Nä nu får ni komma hem igen. Det här går ju inte.

Anonym sa...

fyttisjutton! Är du i Thailand??!! Brukar vara här ibland men nu var det ett tag sedan jag var inne på din blogg och då får jag läsa om hur ni snorklar vid Poda Island och då blir jag sk-t-deppig för jag längtar tillbaka :(
Njut njut njut!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Så vackert!

Var dags glimtarn sa...

Åhhh! WOnderful. Nu tror jag att man kan klicka på alla dina bilder (efter fiskarna). Liksom trodde att det skulle falla kokosnötter ur palmerna eller nåt, men när jag klickat sisådär en fem gånger insåg jag att jag såg rätt dum ut, tur att ingen såg mig *S*

Linda K sa...

ååååhhhhh!

hampa sa...

Om jag kunde skulle jag illustrera regndropparna här hemma :(

Minna sa...

Tommy: Jag ar snart hemma igen.
Christina: Suger ut det sista nu.
Linda: :D
Vardags: hahah, na, den var inte klickbar!!!
Linda: Ahhhhh!!!
Hampa: Jag kan se dem pa egen hand snart...

qi sa...

Så läcker bild...