fredag, december 22, 2006

Innebandyklubba

Dagens roliga saker:
* Inne på kontoret har jag och mina kollegor ett tyst samtal angående om man vågar ta ut sin friskvårdstimma idag eller inte... det är ju ganska uppenbart...
* Shopping på Wardrobe hos söta och trevliga Ida (och Malin såklart)! Oh du ljuva.
* Uppenbara julklappar. Jag såg en kille som bar runt på en inslagen innebandyklubba.

Dagens trista sak:
* Att jobba, fredag innan jul. Redan innan jag hade kommit hit så ville jag gå hem. Men jag kom sent, tog en lång lunch och gick tidigt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

God jul baby!
Och alla andra också....

hampa sa...

Jag gjorde min sista dag på jobbet - så jag gick hem kvart över ett..

Linda K sa...

min lunch blev jääääättelång :)

Minna sa...

Kemisten: God jul!
Hampa: Och snart börjar du ditt nya. Kul kul kul.
Linda: min med... oups... men vem bryr sig när chefen är på jullov? hahahaha.