måndag, december 11, 2006

Däggdjur på burk

Dagens roliga saker:
* Så tidigt som jag var på jobbet imorse har jag aldrig varit. Man får se det positiva med jetlag.
* Min kompis var på möte med en kändis som har en egen tidning. Min kompis kommentar var:
"Jag fick iaf senaste numret så ikväll ska jag göra alla sex-test och läsa om hur jag kräka mig in i en strlk 32...typ :)"
* Kollega E är allergisk mot fisk, fast inte tonfisk förklarade han, för att det är ett däggdjur! Ni kan kanske ana er till den efterföljande diskussionen...

(klicka)

Dagens trista saker:
* Jag orkar inte göra nånting. Skulle ha velat färga håret ikväll men jag vet inte om jag pallar...

Vem är det hon försöker lura?

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag är också för trött för att färga håret - jag bokade en tid hos frissan istället...

Fiskpratet får mig att tänka på Jessica Simpson - I know it´s tuna, but is it fish or chicken - typ så sa hon väl? :)

hampa sa...

Kollade in nya kottebloggen. Gud så roligt hon skriver.

Minna sa...

Hedgehogsara: jag har bokat en tid också, men bara för klippning. Ikväll kanske det blir av...
Hampa: hahah! Bra!!

Minna sa...

Hedgehog: Ja, Simpsson sa nåt i den stilen iom att den marknadsförs som "chicken of the sea" over there...

Anonym sa...

Vad lura?

Minna sa...

Anonym: vem tror att hon har alla de här grejjerna i sin väska? på riktigt? att hon varje månad redovisar sin väska med helt nya produkter hela tiden. Yeh right!

Anonym sa...

Minna: Ingen skugga över dina Paint-kunskaper, men kolla in det här!

Minna sa...

Tommy: asch, jag kan inte se det... men det är ju bra för då kan jag fortsätta leva i tron om att jag är bra...