måndag, november 13, 2006

Reflex

Dagens roliga saker:
* Hörde ni på radion när Take That åkte hem till Titti Schultz på Rix FM? Och hur glada de blev när de upptäckte att hon hette Titti!!!! Hahahahah.
* Pratade om de nya reglerna för handbagage.
Jag: Men man får lägga vad som helst i det incheckade bagaget! För det kollar de inte!??
Kollega M: Jodå. På Arlanda kollar de. Bakom stängda dörrar öppnar de väskorna och tar precis vad de vill ha...
* Idag har det varit reflexdebatt på två av mina favvobloggar. Jag har deltagit och sagt min mening:
- Man är cool med reflex. Man är inte cool när man ligger överkörd på övergångsstället.
- Hur stor stjärna man än är i det verkliga livet syns man inte i mörkret utan reflex.


Dagens trista sak:
* Jag hade för lite mat i matlådan.

7 kommentarer:

Polly sa...

Du är klok som en uggla!

Minna sa...

polly: När det gäller refflor... ja!

sparris sa...

Ahh! För lite matlåda!

Kan förstöra en hel eftermiddag...

Minna sa...

Sparris: Ja, man äter upp den i ett nafs... och sen då? Tufft.

Tommy sa...

Om man håller på att bli påkörd är det bra med bra reflexer.

Blancaflor sa...

Jag blir så glad av din blogg!

Minna sa...

Tommy: ja, just då är det bra att ha nåt att blända föraren med.
Blancaflor: tack! jag blir så glad av ditt härliga namn!