fredag, oktober 27, 2006

Soptunna

Dagens roliga saker:
* Hörde samtal mellan två småtjejer på tbanan i morse:
- Vem hejjar du på i Idol?
- Cissi.
Tystnad.
- Nej, jag skojja bara!
Båda:
- Hahahahahhahahahahahhahahahahahah!
* Kollega E ballade ur under en beskrivning av en semester i Bulgarien:
- Och på den där sightseeing båten var det en svensk kammarkör. Fan jag ruttnar på sånna där jävla körmänniskor. De sjöng hela tiden och var så jävla glada. Om jag hade haft tillfälle hade jag dränkt nån av dem.
* Fredag. Om jag hade fått som jag velat hade det varit fredag redan igår.


Dagens trista sak:
* Hörde en duns. There goes the soptunna in the wind.

4 kommentarer:

. sa...

Skönt med fredag. Gillar din kollegas utsvävning! :D Extremt trist med dunsande soptunnor. :(

Anonym sa...

Vicken skööön blogg du har!
:)
Har bookmarkat dej!
och om jag börkar blogga ska jag länka dej bums!

Minna sa...

Anna: Även sköööönt med lördag. Hahah, ja, hon gick verkligen igång där.
Anna 2: Tack. hahah, ja, länka bums. Haha!! : D

Minna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.