lördag, oktober 21, 2006

Narkoman

Dagens roliga saker:
* Att njuta av det dåliga vädret. Skratta det i ansiktet, sätta på videon och krypa ner under filten. Ha!
* En kompis frågar mig ibland vad jag har ätit eller vad jag har i matlåda. Varje gång hon frågar har jag ätit/ska äta spagetti och köttfärssås. Det slår aldrig fel och börjar bli pinsamt. Idag ska jag hem till henne på middag och hon frågade vad jag hade ätit till lunch... gissa vad...
* Hittade mitt gamla vaccinationskort (efter aktivt ha letet efter det). Jag gillar att ta sprutor. En gång sa en skämtsam sjuksköterska till mig att jag kanske borde bli narkoman. Hahahah.


Dagens trista saker:
* Nej.

3 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Haha, undrar om sjuksköterskan bet sig i läppen?!

Anonym sa...

ha ha ha......

Minna sa...

Linda: Hahah, man såg att hon tyckte att det var askul sagt men hon kunde inte riktigt garva ut!
Julie: exakt!