måndag, oktober 23, 2006

Cool bebis

Dagens roliga saker:
* Trångt på tbanan (pga av att Söders Bröder som glöder var på väg till Söderstadion). Alla står helt tysta. Så ringer nåns telefon med Zlatan-låten som ringsignal. Det var inte bara jag som hade svårt för att hålla mig för garv.
* Satt bredvid en ung kille och en äldre man på tabnan. De kände inte varandra. Den unga killen råkade sparka till den äldre mannens fot och bad om ursäkt. Flera minuter senare råkade mannen sparka till killens fot och så sa han:
"1-1".
* Jag fick tillfälle att hälsa på coola bebis E. Men han tyckte inte att jag var cool utan grinade mest när jag höll honom...



Dagens trista sak:
* Gå långt i regn, utan paraply.

6 kommentarer:

Linda K sa...

sonen sjunger zlatanlåten dagligen! "abbidobbi libedish slataibbehimovick!"

Var dags glimtarn sa...

Gamla har inga hämningar, skön humor som spirar fram, jag ska med bli en sån som kickar tillbaka och säger 1-1! : ) Underbart.

qi sa...

Läser din blogg varje dag gillar den mycket! Blir glad av den! :-)

Och så ritar du jättebra!

Minna sa...

Linda: Abbidobbi, hahaha.
Vardagsglimtarn: Hahah, hoppas bara att man kommer undan med det som kärring också...
Qi: Tack! Kul att jag kan glädja!

Anonym sa...

Tack för uppiggning denna gråa dag! Jag har dina bilder som bildspel på min skärmsläckare - härligt. :o)/Sara

Minna sa...

Sara: Tack själv! Denna gråa trista dag.