måndag, september 25, 2006

Torrfoder

Dagens roliga saker:
* Lön.
* Kemisten spelade B-lagsmatch. Han är avstängd från A-lagsmatcherna för att han har fått tre gula kort. Men inget av de gula korten var hans fel.

Dagens trista saker:
* Jag hörde Martin Stenmarks nya låt på radion (7mila steg typ?). Värre nödrim har jag aldrig hört. Katastrofrim i denna stil: "Jag sitter på en båt och spelar min låt, vinden blåser hårt och det är så svårt".
* En kvinna på min våning (på jobbet) har en enorm grand danois. Har man otur så hamnar man bakom henne i korridoren då hon just lassat upp mat till kalven. En plåt fylld med både torrfoder och annan blöt slibbig hundmat. Stinker as. Tappar all aptit.
* Fick hem en HM-katalog. Den innehöll exakt samma kläder som alla andra kataloger HM nånsin skickat ut. De ändrar bara året.

5 kommentarer:

Linda K sa...

hi hi tycker du borde flytta upp den kassa rimlåten till dagens roliga saker :D

Minna sa...

Linda: Om du nånsin hör den låten (stalltips: Rix FM) så kommer du ångra att du sagt att den ska vara på roliga saker...

maruschka sa...

Får man ha hundar på jobbet?...trode det var en allergirisk för alla andra?

Minna sa...

Halloj Maruschka: Jag har också undrat det. Men hon får tydligen... han är dock enbart inne på hennes rum... och har inte så mycket hår. men ändå, jag håller med.

Anonym sa...

Parfym är ju också en allergirisk för andra ;)

Haha, låten är verkligen fruktansvärd!