måndag, september 04, 2006

Rougeborste

Dagens roliga saker:
* Någon har satt ihop alla mina gem på skrivbordet till ett låååååångt halsband.
* Ett roligt mail från kollega A, (som givetvis inte var roligt för henne): "Världens mest irriterande sak hände mig i går. Råkade tappa min fina rougeborste i toaletten. Det knäppa var att den bara försvann! Även om jag hade velat gick det inte att fiska upp den, den bara slukades helt!"
* Jag såg en man som hade klätt in en pocketbok i en Konsumpåse. Han hade gjort det så där fint som man var tvungen att göra hela låg- och mellanstadiet. (kanske var det samma bok som han påbörjade då? Vem vet?)


Dagens trista saker:
* Nån som bara ringer två signaler och sen lägger på.
* Jag har inte nummerpresentatör på "den vanliga telefonen".
* Min mobil är från stenåldern.
* Jag har ingen digitalkamera.
* Jag är från stenåldern, Minna Hedenhös liksom.

Dagens bisarra sak:
* Att gå från blåbär till inventarie... Vi har fått en ny på jobbet vilket innebär att nån kommer att fråga mig frågor nu...

2 kommentarer:

Linda K sa...

du illustrerar så jädrans sött :D

Minna sa...

Linda K: tack!!!
Sara: Tål väta. Mycket bra!!