onsdag, juni 21, 2006

Handlingslista

Dagens roliga saker:
* Kemisten deltog i nån tävlig på "analysdagarna" i Göteborg förra veckan. Och vann en fullproppad delikatesskorg som kom levererad idag.
* Nu har jag fått en handlingslista till midsommar. Jag (eller Kemisten) ansvarar för inköp av:

Dagens trista saker:
* Min träningsvärk i ena låret är inte av denna värld. Jag haltar fram och har fått ont i foten för att jag måste parera smärtan. Men imorgon ska jag boxas. På'an igen bara.
* Nu måste jag gå och läsa ut Lasermannen. Trist att den snart är slut. Men om den hade varit längre så kanske det hade varit för att han hann skjuta fler. Rekommenderar boken, mycket bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var den sötaste handlingslista jag skådat! Och avundsjukt jämför jag med min 3,75 meters.... Mysig midsommar!

Anonym sa...

också avis på den där handlingslistan! ha en rolig midsommar. förövrigt har jag också nyss läst lasermannen, mycket spännande trots att man vet vad som händer.