onsdag, januari 18, 2006

Sms

Dagens roliga sak:
* Åkte fram och tillbaka till Helenelund så jag passade på att gå igenom och rensa bland alla sms. Fick mig några fniss under resans gång. Här är ett axplock:
- Skickat till H efter besök på Stockholms stadsmuseum: "Utställningen var bra. Men det mest spännande var att jag såg en alkis sno godis i museibutiken, men jag vågade inte säga till. Han blängde argt."


- Ordspråk myntat av J för länge sen på Mäggis i Thorildplan: "Jag sålde mina pengar och tappade grisen."
- Skickat till Kemisten: "Jag blev just stoppad av en alkis på gatan och han sa att jag var snygg. Man ska vara tacksam för det lilla."

2 kommentarer:

Har Anand Kaur sa...

Än en gång skrattar jag så tårarna sprutar och datarbordet skakar (till min sambos förtret).

Museibutiken var helt klockren!

Minna sa...

Tillie: :D