tisdag, december 20, 2005

Lynchad

Dagens roliga saker:
* Jag gick upp före Kemisten. Klockan 07.30 ringde hans klocka. Jag stack in huvudet i sovrummet:
- Jag hörde att din klocka ringde, betyder inte det att det ska gå upp nu?
- Nä... det betyder att de som VILL - får gå upp nu...
* I min morgonrutin på jobbet ingår det att skicka bilder med nån kommentar till C. Sagt och gjort! Tänkte inte mer på det... tills jag fick detta svar:
"HAHAHAHA! Du är underbar. Sitter och skrattar så jag gråter! Otroligt roligt! "
Tog fram mailet och kollade vad jag jag skrivit...
"Som du vet, jag gillar inte tom C.
och denna bild är vidrig, det ser ut som om han tror att han är västa machomannen som ska flyga helikopter och bakom kommer hans lynchade gravida hustru hukandes, i skuggan av honom."
* J köpte julgransfot som vägde flera ton. Hon förklarade att hon visst skulle orka bära den hela vägen till Gamla stan! Innan Riksdagen frågade jag om jag skulle ta den en stund... Det fick jag gärna...


4 kommentarer:

Har Anand Kaur sa...

Tilltaget att göra egna bilder till dagens är klockrent. Paint är underskattat.

Kemisten har rätt. Den som vill får gå upp.

Minna sa...

Tack ni båda!

och jag skrattar fortfarande åt hans kommentar, mer än ett dygn efter!

The Female Dinousaur sa...

Hittade hit av en slump (via Cecilia/Familjeliv). Sitter här på jobbet och garvar högt åt dina inlägg. Vanvettigt kul, och "I'll be back!". Me like!

Minna sa...

Biggis! Välkommen!