torsdag, november 03, 2005

Jävla fan

Dagens roliga saker:
* Varje morgon fräser jag över att jag inte har några hårspännen: "Helvetes skit, när man inte behöver dem är de överallt... var fan är de???" Så river jag runt överallt. Men nu vet jag... de ligger på mitt skrivbord på jobbet! Likt en välkomstkommitté låg de uppradade när jag kom imorse...
* Här har jag varit. Jag blev yr och åkte fort ner till normal höjd. Så här roligt och trist var det i Taiwan!

Dagens trista saker:
* Idag föll de ner, de som jag längtade efter i maj. Löven. Baj baj, I löv you.
* Jag är inte ledig imorgon.

Dagens länkar:
* Man kan tydligen inte lita på Gud i alla lägen. Ibland måste man bete sig som en bitch... Stick från stan för fan.
* När hon ändå sticker från stan så kan hon ta den här med sig.

Dagens sista trista sak:
* Trist att det är så jävla fult med svärdord i text.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan ju dra lite beroende på kategori,

Mattias svärordsskola:

Grövre: Fan, satan, helvete, piss
Lite mildare: apskaft, dumstrut
Mild: järnspikar, 17 &så

Minna sa...

Du är duktig du. ;0