torsdag, oktober 06, 2005

Älgjakt

Dagens roliga saker:
* Jag är tillbaka efter två dagar ute på landsbygden (Sigtuna).
* Två småkillar pratade på tbanan. Jag gissar att de gick i mellanstadiet (men de såg ut att var fem år):
- Ska du vara med i Warner-turneringen?
- Nej, det är ju älgjakt den helgen.

* Det är roligt att jag spontant tänkte:
Aha, hon har en råtta! - när jag såg en tjej med en chiwaowa(?).

Dagens trista saker:
* Att tvätta fejjan med duschtvål och sen inte ha någon ansiktskräm.
* Aggresivt äppelmos.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Chihuahua.

Aggressivt äppelmos? Kastade det sig på golvet? Bet dig i läppen? Kladdade över hela huset?

/La Syster

Minna sa...

Det kastade sig på golvet, spisen och på min hand. aja aj. Och lite på diskbänken. Brännhett.

Minna sa...

Syster! Snart får du smaka moset! Om inte Christian har ätit upp det - fast då får du komma över och hämta mer!!!

Anonym sa...

Ja, jag har hort att han fatt lite. Jag hoppas han hushallar med det tills jag kommer. Sa jag kan baka kanelsnurror med appelmos i och ge tillbaka till sota syster med det trevliga appeltradet.

Anonym sa...

Var ligger Landsbygden? (Förutom i Sigtuna förstås.)