onsdag, september 28, 2005

Cats

Dagens roliga saker:
* Tänk om jag skulle bli tvingad (med pistol) att söka till en av rollerna i detta...
* Min kollega frågade mig:
"Åker du skidor? Du ser ut som en sån där som åker snowboard med en cool mössa!"
Nix. Aldrig åkt, vare sig på längd, bredd eller på board. Men jag har gärna en cool mössa.

Dagens trista sak:
* Jag åt ett paket Extra Drops. Ajajajajajajjajaja, min mage.

Dagens tips mot förkylning:
* "Drick mycket te och rör dig i slowmotion!"

Det är en hårfin skillnad mellan fan och groupie...

7 kommentarer:

Minna sa...

Hm... jag kör på äpplen och kaffe idag. Hahhaha. Aj!

Minna sa...

Samarina! Det enda fjället duger till är underlag till rompan när man dricker spetsad choklad.

Anonym sa...

Nåja, jag har ju spenderat några dagar i berg och LITE annat kan man syssla med också. Men cool mössa hjälper helt klart.

Här är några av mina och min kompis skidbilder:
http://www.utomjording.no-ip.info/church/

Och här är några Lofoten-bilder från i våras:
http://www.flickr.com/photos/par/sets/319536/

Anna-Karin sa...

Åh, det är alldeles för lätt att äta för mycket "godis" med fusksocker, eller tugga för mycket tuggummi utan sockar. Att man inte lär sig.

Minna sa...

Pär, jag såg din systerson på Hannas blog, vilken liten söt!

maruschka sa...

Åh, då skulle jag vilja vara Sillabub, bara för namnets skull...*s*

Minna sa...

Jag har paxat den där rockenroll Rummatummantumm... eller vad han nu hette...