tisdag, maj 17, 2005

Tjat

Dagens roliga saker:
* Jag fick ett mail med hälsningsfrasen: "Hej du flitiga myra..."
* Jag är redo för trädgård!!!!!! Jag är en naturbegåvning!
* Desperate housewifes. Nu hettade det till minsann.

Dagens trista saker:
* Melodifestivalen. Överallt. Man får den tryckt upp i ansiktet. Jag kräks. Jag hatar Medlodifestivalen. Verkligen. Av hela mitt hjärta.
* Tittade på det där "Bygglov" på fyran. Jobbigt. För de är alltid så stressade, ge dem en dag till. Jag tittar inte för att se om de klarar utmaningen, jag tittar pga att jag vill se vad de hittar på för lösningar.
* Snor. Och detta på grund av en kombinerad pollenallergi och förkylning.
* Det är trist med folk som tjatar om saker som jag anser vara helt ointressanta/orelevanta. Det ska tjatas om vad fan vi ska göra på vår enhetsdag - och då i negativ anda... "det finns inga bra förslag... vem har gett det här förslaget... alla andra enheter får göra värsta lyxiga sakerna - och vi ska spela boule???". Och nu ska det tjatas om branden i tbanan. Helt plötsligt påstår alla att de minsann alltid varit rädda för brand i tunnel.

En överraskning!

Dagens tips!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe. Little Ms. Citygirl är en trädgårdsnaturbegåvning? Fast det är klart, trädgården lär ju ligga rätt nära stan så du kan gå och andas asfalt då och då.

Puss från syster med balkongträdgård