lördag, maj 07, 2005

Plånbok

Dagens roliga saker:
* Var på fotboll. Det var kul. Bredvid mig satt ett gäng 18-åriga killar och berättade för varandra om studentskivan som de varit på kvällen innan.
* Svenssons självmål var ganska kul. Men trist. Men kul ändå...
* Att se en treåring göra piruetter för sig själv.

Dagens trista saker:
* Trist att vara på fotboll och behöva frukta för sitt liv. Jag trodde fan att jag skulle frysa ihjäl.
* Trist att behöva köpa ny plånbok iom att det är projekt "omöljigt att genomföra". Varför är plånböcker så fula - och dyra? Min plånbok blev - tillsammans med min mp3, mobil, mitt puder och diverse andra prylar- dränkt av en vattenflaska i min väska häromdagen. Mina pengar är fortfarande fuktiga.
* Trist att höra nån göra narr av en utvecklingsstörd. Vad hade han gjort? Han satt ju bara och vinkade åt tågen!
* Prova bikini. Jag fattar ingenting.

Inga kommentarer: