onsdag, april 13, 2005

Indianen

Dagens roliga saker
* M och D har fått en Isabelle!
* Var på 40-års fest hos min kusins man. Ett litet mingelpartaj. Har aldrig varit på fest med en megakändis. Men det fanns en där. Han berömde mig för mina fina gympadojjor och hans fru blev i eld och lågor över att Kemisten är kemist! Jag blev helt nervös men han var så himla trevlig och berättade om den "indian" som stämt honom...
* C och F har köpt båt och C sa att vi ska ta oss en tur till Öl-and.
* Hugo. Sist vi såg honom (före jul) var han en bebis. Nu var han värsta killen.

Dagens trista saker:
* Bakåtsträvare.
* Jag har inte gått och knoppat än. Jag som looovade mig själv att knoppa tidigt idag. Men va fan, P fyllde ju 40!

Dagens snackis:
* Idag pratade alla på jobbet om att generaldirektör Curt Malmborgs framträdande på Rapport. Tydligen dröp han av svett, det riktigt sprutade om huvvet på honom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt, en kändis! Sånt händer sällan här uppe, senast var när Sverker Olofsson med mycket bestämd stämma förklarade vilket borrkit hans kompis skulle köpa på Claes Ohlsson. Jag skämdes nästan när jag tog lågbudget-alternativet brevid.

För övrigt tycker jag det var mäktigt att det blev bråk på gympapasset!