torsdag, februari 17, 2005

Portkod

Dagens roliga saker:
* Pratade med mäklaren som ska komma och kolla in min lägenhet. Han hade full koll på allt i mitt hus, dvs. portkod, våningsplan och kvadratmeter! Jag blev förvånad och sa:
- Har du koll på vartenda hus i området?
- Jajamen, och jag kan ju passa på att fråga om Meral Tasbas bor kvar på en halv trappa!
* Tränade med JR och konstaterade att vi är skitbra på medel/puls-jympa. Inget match när man är en intensivtjej...
* Spam-utredningen är klar! Nu kan ni spamma till Försäkringskassan bäst ni vill. Jag har sett till att vi kan strunta i er!

Dagens trista saker:
* Maten i matsalen. Slottsstek som var torr i kanten och kokt potatis som var lika hård som rå. Och morotskakan fick man bara ta om man åt champinjonsoppa.
* Arkivera nämndemannautredningen från 1970-80-tal. Varför har de ens sparat skiten? Var bra sugen på att hiva allt, men jag slängde bara hälften...

Inga kommentarer: