måndag, februari 21, 2005

Friskisfniss

Dagens roliga saker:
* M tittade upp från sin dator. Tittade på klockan och sa: "Jaha, nu tror jag att jag ska gå på nån jävla RUP-kurs!!" Hon blev mycket glad när jag sa att jag hade hört att den var inställd.
* Min chef gick för dagen och kommentaren han lämnade efter sig i vårt landskap var:
- Fick du filen jag skickade? Jag går nu, ska på simskola.
Jag svarade glatt:
- Lycka till, håll dig flytande.
* Höll på att garva läppen av mig på Friskis. Under den allra första låten drogs tempot ner och vi skuttade sakta runt i ring. Då viskade JR:
- Nu kommer JK lägga sig ner och göra armhävningar!
JK hade nämligen precis berättat för oss att hon hade gjort extra armhävningar på ett medelpass - just när musiken segat ihop och det var dax att plocka äpplen.
But that is my girl - if you do it - you do it intensiv-stile...

Dagens trista saker:
* Att glömma inloggnings- och passerkort! Mycket extrameck!
* Jag var så omotiverad när jag gick och tränade. Och när jag var på passet! Men jag fick mig några hederliga Friskisfnissattacker.
* Vaknar och går upp strax efter 07. Är medvetslöstrött. Är lika trött klockan 8,9,10,11,12,13 osv. Men, klockan 21.30 är jag pigg igen. Jippi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

P3 igår: "Gästerna flydde från porrchocken i Sclager Hotellet och Crister Björkman säger att det är helt oacceptabelt att porrfilm börjar visas på storbildsskärm. Ja, vad tänkte dom på? Börja visa hetro-porr på en Melodifestival-fest, kan det bli mer fel?"

Minna sa...

hahah! komiskt!