måndag, januari 24, 2005

Muränor

Dagens roliga saker:
* Jag åt ett fantastiskt krispigt äpple.
* De ringde från SATS och frågade om jag vill bli medlem. De är inte sena på att ta kontakt med en efter att man har provtränat!
* En kollega frågade om jag äter nikotinpiller för att börja röka eller för att jag håller på att sluta.
* Det var himla kul när F öppnade födelsedagspresenten.

Dagens trista saker:
* Jag drömde mardröm om att jag blev jagad av muränor i vattnet. De högg efter mig. Igår natt drömde jag att jag var tvungen att binda en bukett med muränor i. Detta måste bero på att jag såg en timmes dokumentär om elektriska ålar i lördags.
* Ont i häcken efter spinningsadeln.
* Snö. Me no like.
* Kvällstidningarna har utsett dagen till den värsta på året. Men för mig är det en bra dag för:
Hipp hipp hurra för min pappa idag!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men'allå!!!

Vad fick han då?

/Syster

Minna sa...

En mapp från Ordning och reda!