onsdag, januari 26, 2005

Fallfrukt

Dagens roliga saker:
* Vi pratade om galningar som tex. bara äter fallfrukt. A undrade om de personerna, i en fas av hungerdesperation, kan klättra upp i trädet med en gris, kasta ner grisen och sen hävda att man får äta honom i och med att han föll från grenen!
* Jag delar rum med en ekonomi-tjej. Idag ringde hon till sin man:
- Du... Victor (deras son) ringde mig. Han sa att presic ALLA i hela skolan har skridskor med sig idag, utom han...
* Vi gick och åt lunch på ett ställe som har en damm med karpar i. J lovade att hon inte skulle knuffa i mig, men hon kunde inte lova att en olycka inte kunde inträffa. Till exempel om hon var tvungen att luta sig nära mig för att räta till min kragsnibb.
* Dubbelavsnitt av Topmodell, virkandes på en grytlapp i soffan. Kan inte bli bättre en onsdagskväll.
* Drömde att jag och Kemisten var dödsapolare med Zlatan. Och han berättade för oss, i största förtroende, att han hade skrivit på för Roma.

Dagens trista sak:
* En av mina favorit ledare på Friskis har skadat knät. Hennes vikarie är verkligen trist. Hon inledde passet med Grease, "The one that I want". Suck!

Inga kommentarer: