torsdag, mars 08, 2012

Skåne

Sista tidens roliga saker:
* Jag och Smilla har varit nere i Skurup i Skåne. Vi tog flyget ner. Bebis, barnvagn, bilbarnstol, resväska, kameraväska, handväska... kände mig som en packåsna.
* Vi lunchade med Alexia i Malmö. Hon har skrivit för oss i OmAgility och ska göra lite fortsätta uppdrag. Kul. Hon var precis sådär cool som en swimmingpool som jag anade!
* Jag har provat på att köra agility. Wohahahahhahah. Det var kul och sjukt jobbigt. Det var ju tur att hunden var en av de bästa i Sverige så att den inte riktigt behövde bry sig om mig - den fattade hur den skulle springa ändå...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild!
RR

Anonym sa...

Håller med,jätte fin bild! Kan lova att om jag tar en bil av "lite gräs och några träd" så ser det inte ut sådär. Inte fast jag skulle ha världens bästa kamera. Du är super!
Pysslingen

Minna sa...

RR: Tack, det var precis utanför Åsas hus.
Pyssling: tack snälla!!!!! :D

Linda K sa...

respekt! vad cool. alexia är världens finaste :)