måndag, september 26, 2011

Bootcamp

Dagens stöldgods:
* Idag bootcampar Smilla militärgrönt. Jacks gamla trotjänare. Till det har hon ett par byxor som jag hittade i somras. Ja, hittade. De låg på en parkbänk vid vattnet och när de legat där i ett par dagar utan att någon tagit dem tänkte jag: "synd på ett par byxor" och så tog jag dem. Kemisten tyckte att det var typ det sjukaste nån nånsin har gjort. Jag vet att han typ gör korstecknet varje gång Smilla har på sig dem. Till det har hon ett par blå strumpor. Nya.

- You say jump - I say how high?

8 kommentarer:

Anna sa...

Dagens gröna gärning, helt klart.
Smilla liknar förresten Jack alldeles jätte mycket.

Typ36 sa...

Hon är en sån skön böna!

yllet sa...

Alltså. Det är hon som säger jump va? Och du som skuttar. Det ser man ju på hennes bestämda min.

Haha, jag gillar att Kemis gör korstecknet när hon har dem på sig!

Minna sa...

Anna: ja det är skrämmande lika...
Typ36: :D
Yllet: jag hoppar så fort hon säger att jag ska. Hehhehe, visst är det kul! ;D

Linda K sa...

coola smilla! coola du som högg brallsen, det hade jag också gjort.

det slår mig att smilla har oerhört många nya par strumpor? är det det nya svarta tro?

Minna sa...

LindaK: japp, strumpor är det nya. Ja, de kunde ju inte ligga där och bli regnade på...

Maria sa...

Ha ha, med den där minen ser hon ju ut som en liten drill sergeant! :-)

Minna sa...

Maria: hahah, verkligen, hon är inte nöjd över de andras armhävningar...