måndag, augusti 29, 2011

Gymma bebis gymma!!!!

Dagens roliga saker:
* Jag upptäckte att mitt lokalsinne fortfarande fungerar. Jag körde fel med bilen i Hagsätra (som jag inte känner till) men eftersom jag glanat på kartan innan jag åkte kunde jag ändå lista ut vart jag skulle för att hitta rätt! Det var en skön känsla.
* Var i Hagsätra för att köpa ett Blocket-fyndat-Spöket Laban-babygym till Smilla. Hon verkar gilla sånt... och det gjorde hon. Hon och Laban är numera kära.
* Jacks kompis följde med oss hem från dagis. Jack var så lycklig över det! Så lycklig. Kompisar är det bästa som finns.

Dagens trista sak:
* Sånna där babygym är verkligen fula. Men jag känner att det är lite på samma tema som Anna skriver om här. Huvudsaken är ju att Smilla gillar det, det är inte en prydnadssak till mitt hem.

2 kommentarer:

Malin sa...

Men Laban-varianten är ändå ett av de finare. Vi köpte (och sålde) vårt på Blocket. Kanske är det du har nu...

Minna sa...

Malin: jag hade velat ha en Tummen... men jag orkade inte kajka ut till typ Vallentuna. Kanske är det det!!! Och jag har redan vant mig och Smilla gillar det! Nöjd!