torsdag, juli 21, 2011

På min mage

Dagens slappare:
* Först var hon inuti, nu är hon utanpå.

8 kommentarer:

Bonita sa...

bebisar kan ligga i vilken konstig ställning som helst och ändå sova gott. Hur sjutton gör dom?

Sara sa...

Men seriöst, hon sover ju jämt - underbar bild :)

Minna sa...

Bonita: det verkar som att sålänge det är varmt och de har mjölk i mungipan så spelar ingenting nån roll...
Sara: tack. jag en riktig liten tutare. Men hon är vaken mer och mer. HOn är ju nästan 13 dagar nu så det är ju dax att vakna upp! ;D

Linda K sa...

så lik jack på den bilden :)

Anonym sa...

Och så gó! Vilken härliga kinder!

Ida sa...

Vilken goding hon är! Du tar så fina bilder också. Måste gratulera såhär i efterskott, jag läser ofta, besöker fortfarande din blogg ett par gånger i veckan, men jag är så dålig på att kommentera när jag läser i telefonen... Jag är sjukt imponerad av att du höll din graviditet hemlig på bloggen. Coolt! KRAM

Sara sa...

Vilken fining!

Minna sa...

Mia: som en hamster!
Ida: tack!!!! och kram.
Sara: Tack!