torsdag, februari 03, 2011

Spännis

Dagens bild:
* Jack spänner mukklerna.

10 kommentarer:

Hanna sa...

Men Minna! Åh, Jack är så jädra söt. Brukar referera till honom som "Jack med träägget" när jag visar bilder/berättar intressanta historier ur din blogg för min man.

yllet sa...

stark!! står han framför kubaväggen? :)

Minna sa...

Hanna: Hahahha, fantastsikt! Om jag ändå fick ner en bråkdel av allt han säger och gör... Treåringar har oförtjänt dåligt rykte. Tre år is the shit!
Yllet: :D. Här är Kubaväggen vs Röda rummet:
http://minnertfotar.blogspot.com/2010/05/gravid.html

Anonym sa...

Vilken stark en, stora kramar fr Mormen i Ralien

Sara sa...

jag älskar Jack!

Minna sa...

Mormen: han är JÄTTESTARK!!!!!
Sara: nästa gång du är i STockholm får vi se till att du får träffa din soulmate.

yllet sa...

ahh! röda rummet mao? :)
visst är treåringar helt otroliga?! Min lillbuse är så jäkla rolig!!

Minna sa...

Yllet: de är underbara!!! Ja precis, mitt hus är fullt av spännande rum (not...)! :D

pernilla sa...

Hehe, underbar bild :)
Min son är snart 14, men varje gång vi gör läxor ska jag först känna på hans muskler. Det får man icke missa :)

Minna sa...

Pernilla: Hahhaha!