lördag, januari 29, 2011

Inte farligt

Dagens roliga saker:
* En kompis + bebis var här och hängde i några timmar. Jack är väldigt förtjust i bebisen och pussade henne så fort han kom åt.
* Vi var ute på en prommis och gick in på Jacks dagisgård. Han åkte lite kana och visade runt. När bebisen började gråta i sin vagn gick han dit, tittade över kanten och sa:
- Du behöver inte vara rädd. Det är inte farligt här på dagis.

Dagens ovanliga sak:
* Jag såg en räv på grannens tomt.

Dagens vidriga sak:
* Tv-utbudet på lördagskvällar. Det är verkligen under all kritik.

Dagens paradis för en 3-åring:
* Bauhaus. Borravdelningen. Say no more.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara hålla med om tv-utbudet. När jag hade läst högt ur tablån för min man så slog vi på en dvd istället. För ärligt talat, vem blir lockad av ett program som frestar med "Magnus Härenstam är naken och Siw Malmqvist berättar fräckisar".

Lisa K

No-one sa...

Jack är min idol.

Minna sa...

LisaK: Stjärnorna på slottet... jag har aldrig sett och kommer ALDRIG att se. Jag zappar fort förbi.
Alexia: :D