onsdag, september 08, 2010

Världens längsta parantes

Dagens trista sak:
* Vår tv håller på att packa ihop. Hej då pengar. Ses aldrig igen.

Saker jag sagt till främlingar igår och idag:
- Jag känner mig liksom skitig (sagt till en hudmänniska på en skönhetssalong)!
- Du kommer också att bli en terrorist (sagt till en bebis på t-banan, vars mamma skrattade när jag sa: Jag måste vila, jag ska hem till min terrorist! när hon sa till sin bebis: nej, inte väcka henne, hon vill sova - när bebisen stirrade på mig och skrek för att få min uppmärksamhet.)
- Vilken storlek är till jättenyfödd? Eller... man kanske inte kan vara jättenyfödd. Antingen är man nyfödd eller inte. (sagt till en praktikant på PoP Västermalmsgallerian)
- Kort? Kort!! Bonuskort? (sagt till en expedit på Babyproffsen när hon frågade om jag skulle betala med kort. Då sa hon: Vanligt kort, betalkort!! Trött?)

I 'm like a living amusementpark.

Inga kommentarer: