fredag, februari 19, 2010

Bragd

Dagens suck:
* Jag tycker att det är så fantastiskt att när Kalla tog guld, då var det bragd. När Ferry tog guld, var det bragd. När Anja tog brons var det bragd. De två sistnämnda kan jag skriva under på, på grund av omständigheterna. Men Kalla var favorittippad, hon gjorde bara sitt jobb (och lyckades). Jag orkar inte leta länkar, men Aftonbladet har haft fetrubriker om bragd för alla tre. Zzzz.

Dagens tips:
* Om du har en påse godis hemma, men har som avsikt att spara den till imorgon. Ät en kiwi. För då försvinner allt godissug.

3 kommentarer:

caroline sa...

Vad har du för godis som kan ersättas med kiwi?!

Carina sa...

Hey apple!
Frukt är INTE godis.

Minna sa...

Caroline: inte ersätta. Jag menar såhär: jag är jättesugen på GODIS! men så tar jag en kiwi och får kiwismak i munnen och den blandar sig INTE med godissmak. Det är som att äta apelsin och sen minst. Jag kan inte förklara... men det funkar! :D
Carina: åh god!