fredag, december 25, 2009

Bland det värsta jag vet

Dagens rys:
* Tvn stod på i bakgrunden. Helt plötsligt kom en melodi och en röst som fick iskalla kårar gå längs ryggen på mig och jag kände mig helt illamående. Det var början till Bröderna Lejonhjärta. När han Skorpan går och lillbrorsan berättar om honom. Jag var tvungen att springa för att byta kanal. Usch, det är så sorgligt och hemskt. Vill inte se. Jag har aldrig gillat den Astrid Lindgrenboken. Mina favoriter var: Lotta på Bråkmakargatan, Bullerbyn och Rasmus på luffen.

4 kommentarer:

kautkurt sa...

omg! hur kan du inte gilla den filmen/boken? Jag sitter och kolla på det just nu. blev överlycklig att den gick på tv ;D

Minna sa...

Kaukurt: jag tycker att den är så sorglig. :( Jag får bara ont i magen av den.

Sara sa...

jag älskar den!

Minna sa...

Sara: jag hatar den.