tisdag, september 15, 2009

Inbjudan

Dagens roliga saker:
* Att ha en kompis som man kan ringa till och säga:
- Hej! Vet du - jag tänkte just på dig för jag såg en polis stå vakta två horsepundare!
och sen fortsätta samtalet helt normalt - om horsepundare - och dessa såg riktigt fräscha ut - det var det som var det sjuka. I fräscha kläder, hela och rena, men oj vad de gungade/knäade!!!
* Två söta småtjejer som kom och köpte mitt Nikonobjektiv, som de helt ogenerat hade prutat på.
* Min kollega tittade på en inbjudan som hon fått via mailen, så ropade hon:
- Men den här var ju skitsnygg! Så här kan väl de också göra? (med hänvisning till ett annat långdraget projekt). Jag tittade henne över axeln och konstaterade: Hahha, men den där har ju jag gjort!

Dagens trista sak:
* Parfymen Farenheit, den har en stående position på dagens tristaste.

Inga kommentarer: