söndag, augusti 30, 2009

Panflöjt

Gårdagens roliga saker:
* Igår var det bröllop på Villa Källhagen. Sötare brud har faktiskt aldrig nånsin skådats.
* Själv var jag fin i en underbart söt liten stjärnhatt!
* Vigseln var utomhus med utsikt över Stockholms inlopp och Nordiska museet. I strålade sol men i ett tunt strilande regn. Sagolikt. Magiskt.
* Jag och mina fem tjejkompisar höll årets roligaste tal. Det var succé från början till slut!

Fredagens konstiga sak:
* Var på ansiksbehandling i fredags. Ung tjej som utförde. Och spelade panflöjtsmusik på steroen. Så där låg jag och lyssnade på "Allting kan gå iut, men ett hjärta kan gå i tusen bitar" på panflöjt. Känns inte helt avslappnat.

11 kommentarer:

yllet sa...

kan inte jag få ert tal? så kan jag hålla det på ett bröllop jag ska på i oktober? alt så kommer du med och håller talet. gärna i stjärnhatten. fast sen får du pysa.

Minna sa...

Jag kan maila dig själva grundidén om du vill!

Jenny sa...

En gång när jag var på ansiktsbehandling spelade de Ainbusks julskiva. Det tog liksom udden av njutningen.

Minna sa...

Jenny: jiiiiiises.

Forsberg sa...

http://www.boingboing.net/2007/08/22/panflute-flowchart.html

Forsberg sa...

Panflute flowchart

(Äh, var man tvungen att fixa det som en tagg)

dddd sa...

Stjärnhatt? Bild, tack! Låter helt fantastiskt!

yllet sa...

Oh! Ja gärna!! :)

Karin sa...

Jag skulle aldrig palla att jobba på spa, skulle få psykbryt på all panflöjtsmusik och valsång.

Minna sa...

Forsberg: :O
MKYD: det var fäb! LÅnade den från allas vår LindaK!
Yllet: you have got mail.
Karin: bland annat...... av att klämma andras finnar.... oaoaoaooaoaoaoaoaoa

polly sa...

Fattar att du har svårt för panflöjten. Du är ju mer en valsångstjej.