fredag, maj 01, 2009

Skräckfilm

Gårdagens roliga sak:
* Igår, på Valborg, blev det ändrade planer och vi hamnade hemma hos Inte måla där på grill och häng i sandlådan! Samtalen som betades av från eftermiddagen till sena natten var:
- Hur många bakade potatisar en person kan äta.
- Hur lång tid det tar att vispa grädde!
- Råttor och silverfiskar.
- Avhuggna/avslitna kroppsdelar.
- Mosade ansikten.
- Vilken musik som bör spelas på Bandit.
- Skräckfilm vi sett.
- Skräckisböcker vi läst!
- Barns sova/äta eller icke sova/äta.
- Smirnoff Ice och häxor!
- Barcelona, fotbollsresor och avundjuka sambos.
- Huliganism.
- Hårdhänt ambulanspersonal vs. snälla poliser.

Allt detta medan vi lyssnade på Reef (ett klick på länken är ett måste)!

Sen vaknade det lilla barnet och jag och Kemis tuffade hem... och hade sedan en mardrömsnatt med en knasig liten unge...

2 kommentarer:

Karin sa...

Hur är det med "Inte måla där"? Jag saknar hennes blogg. Du får hälsa!

Hur många bakade potatisar kan en person äta då?

Minna sa...

Karin: jag ska hälsa! Jag saknar den också! Jag åt två iallafall...