torsdag, april 02, 2009

A la Hanna

DAGENS VILL HA: En ny vagn. En Brio Race. Svart.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, randigt linne, mörkgrön farfarströja, svarta läder Converse.
DAGENS SMINK: Samma som vanligt! Skitsnyggt.
DAGENS FRISYR: Tofs. For a change...
DAGENS HÄNDELSE: EKO och Babyplanet i Länna...
DAGENS LÅT: Zigernarliv dreaming, Håkan Hellström!
DAGENS PLANER: Duscha.
DAGENS SAKNAD: Magkol. Grannen ville ha till sin son som fått i sig nån tablett...
DAGENS DUMMASTE: Jag! Jag blev sur på Kemis när han skämtade med mig i telefon.
DAGENS DROG: Marsipanägg från Anton Bergh a 10 st.
DAGENS ROLIGASTE: Att Jack ville ha på sig skorna till pyjamasen.
DAGENS FAVORIT: Att titta ut genom fönstret med Jack. Gatusopning. OMG vad spännande.
DAGENS KÖP: 750 kr på EKO (tvättmedel, schampo och sånt... och marsipanägg)
DAGENS GODIS: Men jaaaaaaa - vilket tjat, marsipanägg sa jag ju!
DAGENS DRYCK: Vatten och kaffe.
DAGENS LÄSNING: Personaltidningen kom i lådan. Den ska jag läsa.
DAGENS HUMÖR: Pissigt var bara förnamnet.
DAGENS ORD: Fuck off!



Listan från Hanna!

6 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

marsipanägg... Det måste jag köpa idag. Genast!

Minna sa...

Sara: vaddå? Hur kom du att tänka på det?

TestaDetMesta.se sa...

ALLTSÅ?! är du en hunted hedgehogfan eller w00t?

Minna sa...

TestaDetMesta: hon älskar mig.

Polly sa...

du skulle ha ringt!

Minna sa...

P: jag vågade inte.