söndag, april 26, 2009

Grind

Dagens roliga sak:
* Jag hörde nyss ett ljud från altanen och gick ut för att kolla om det var nån katt eller så... men jag kunde knappt öppna ytterdörren - eftersom det satt nån liten knarkare utanför dörren och blockerade den... Det var iallafall det jag trodde när jag inte fick upp dörren... men det var bara den lille Kemisten som satt och målade vår nya grind.

Gårdagens hejvilda sak:
* Först var jag hos Ekonomen på vin och mat.
* Fast det var nära att vi inte fick nåt vin... för vi fick inte upp flaskan. Vi var tvugna att plinga på grannen - och han kirrade dock saken.
* Sen tog jag pendeltåget hemåt - mitt i natten - kändes det som iallafall, (klockan var iallafall ca 23) och det var som en studentskiva där på tåget...

4 kommentarer:

Karin sa...

Skönt att du tar för givet att det skulle vara en knarkare och inte en familjemedlem som satt på er altan. Hårt liv där söder om söder... ;-)

Minna sa...

Karin: här går man aldrig säker...

Polly sa...

Det var najs att ha er här! :)

Minna sa...

P: najs att få vara hos dig!