fredag, mars 06, 2009

Perssa

Gårdagens pinsamma:
* Igår hastade kollegan in på mitt rum och väste:
- Skaru' me' och kolla på Persbrant eller?
- Va? Nä, jag gillar inte honom..
- Äh! Han ska vara här ute och spela in film, kom så går vi och kollar.
Så vi hasade ut och stod och pinsammglodde på ett filmcrew som ropade "tagning" och tre killar gick nerför gatan om och om igen... men ingen Persbrant! Jag tror att han kanske kom sen som värsta moviestaren... men vid det laget hade vi nog frusit ihjäl så vi masade oss snart in igen.

Dagens sak:
* Jag har bundit en brudbukett och bruden blev nöjd, iallafall skrev hon så i ett sms. Hoppas att den inte har vissnat tills imorgon. Då ligger man ju rätt pyrt till...

Dagens roliga sak:
* Kompisen fotade mig och brudbuketten. Extra fint blev det eftersom jag skojjade till det och hade en bit silkespapper som slöja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oahahahaah - åh, vad pinit det måste ha känts att stå där och glo :)

Minna sa...

Sar: MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!