torsdag, februari 12, 2009

Men nej!

Gårdagens pinsamma:
* Min kollega MsY är intresserad av en här på jobbet, vi kallar honom MrF! Igår när jag och en annan kollega skulle gå och träna så mötte vi MrF och några av hans kollegor i korridoren! Och då puttar min kollega till mig och liksom pekar mot MrF - som om JAG var den som var intresserad av honom. Och detta ser hans kollegor! När de gått förbi tar jag tag i min kollegas arm och frågar argt: - Va fan gör du? Det är ju inte JAG som gillar honom! Hon: - Nej men jag blev alldeles till mig för MsY är ju intresserad av honom!
Men tack! Tack så mycket för att det känns som om man går på högstadiet igen...

8 kommentarer:

yllet sa...

haha! ja högstadit var ju en glansperiod..

yllet sa...

högstadiet. jösses verkar ju som jag kommer från stockholm! De glömmer ju R och så. I barnpogam tex. ;)

Minna sa...

Yllet: eller hur!!! Man hade glans på läppen och i pannan...

hampa sa...

Hahha, guu va roligt!

Anonym sa...

Hej! Ramlade in här och fick mig några fniss. Ville bara säga det.

Minna sa...

Hampa: ja... jättekul... hehehe...
Speja: kul och välkommen hit!!!

Polly sa...

Hahaha, snart ber hon dig smygta foton på honom. Som hon kan ha i plånboken.

Minna sa...

Polly: hellre dör jag!