onsdag, februari 25, 2009

Fan

Dagens status:
* Trött som fan.
* Sur som fan.
* Trist som fan.

11 kommentarer:

Millan sa...

Usch då! Och jag är sjuk som fan. Tredje dagen med hög feber nu. Hoppas på att piggna till till på fredag men jag får nog lämna en brasklapp...

Anonym sa...

Kom igen nu Minna!

Se det från den ljusa sidan, det kan inte bli värre :)

Minna sa...

Millan: hellre sur än sjuk. Ja, vi får se! Krya.
Anonym: jag kommer igen.

yllet sa...

ja. och besviken som fan.
fan.

Anonym sa...

Det va som fan...

Minna sa...

Yllet: fan.
Anonym: ja så är det!

Fittan Fes sa...

Ja fy fan! Vi är alltid sura och trötta;)
Tänk om Sverige styrdes av actionfigurer...
Kolla vår blogg!!

www.fittanfes.com

Anonym sa...

Ja men det är ju i alla fall lön
hälsar Stockholmskan

Bloggullet sa...

Hur ofta har man inte känt sig så.
;0)Ofta som fan.
Kramar

Linda K sa...

snart är det fredag, håll ut!

Minna sa...

Fittanfes: vilken tjusigt namn ni har! :D
Stockholmskan: halleluja!
Bloggullet: ganska ofta såhär års! Kram.
LindaK: och jag har fredag idag eftersom jag inte jobbar på fredagar! :D