fredag, november 07, 2008

Mmm... vilken rompa

4 kommentarer:

Svensk chekchouka sa...

alltsâ jag mâste bara säga att dina illustrationer är sâ jäkla bra. Jag gapskrattade ât julkortet. Verkligen ett alternativ till alla sönderanvända Jenny Lind motiv!
Sedan hörde jag frân säker källa att man kan beställa namnskyltar med annat alfabet ocksâ!! Dubbel bravo!!

Minna sa...

Svensk chekchouka: Tack!!!!
Ja, det kan man, då får den säkra källan vara mellanhand med pengar (om du inte har kvar ditt svenska konto) och så måste jag kolla upp portokostnaden. Om du är intresserad är det bara att maila!!! Littraåt!

Anonym sa...

Minna,
Tack för de underbara julkorten! Jag älskar dem! I år blir det kul att skicka julkort bara för att få höra kommentaren från mottagaren. Mvh Helen

Minna sa...

Helen: åhhh vad kul att du gillar dem! Superkul att du hör av dig!!!