lördag, september 13, 2008

Röntgen

Dagens roliga saker:
* Jack har fått dansa och spela luftgitarr till den här gamla klassikern.
* Min lugg har växt ut så pass mycket så att jag kan ha min rock n'roll-lugg igen.
* Jack satt på Kemistens axlar i duschen på babysimmet. Och kissade! Hehheeh.

Dagens trista saker:
* Jag har fortfarande ont i handen. Men jag oooooorkar inte hålla på och gå till vårdcentralen för att få remiss till röntgen... eller sitta på närakuten bla bla bla. Suck. Jäla skit asså.
* Jag skulle hämta ut ett paket hos postturken, men då var det stängt.

Dagens choklad:
* Nu ska jag äta en liten bit av den här chokladen som Yllet hyllade!

Tjadårå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

som vanligt läste jag:

Jag satt på Kemistens axlar. Och kissade.

Kul liksom, men jag skrattade på mig när jag såg bilden framför mig :)

Minna sa...

Sara: ibland slriver jag fel... men inte just i det inlägget.... Hahhaha. Häromdagen skrev jag till Hampa: Jag somnar kl. 20.00, vaknar kl. 01.30 och vill ha tutte. Hahahahahahah

Jonna sa...

Hahaha, ibland är ju kommentarerna ännu roligare än inläggen :-)

Minna sa...

Jonna: hahah, ja!

Anonym sa...

Men vad komiskt; Jag skulle just skriva samma sak som Hedgehog här ovanför! :-) Jag läste också fel och... det blev så chockartat. *asgarv*