onsdag, september 03, 2008

En galet ointressant lista

Dagens telefonlista:

Har du kysst nummer sju?
A-C! Min kusin? Nej bara kramat.
Har du träffat nummer nio i veckan?
Svärisarna. Nope.
Älskar du nummer tio?
Min chef. Hahahahah.
Är nummer elva en sötnos?
Min kompis blivande make. Ja, han är en sötnos!
Är nummer femton en bästis?
Ja absolut! Och sötnosens blivande fru...
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Min syrras man, nej, vi gick inte i samma klass...
Brukar du hänga med nummer nitton?
Ja, när han lägger golv hemma hos oss...
Är nummer tjugo bra?
En kollega. Mycket bra.
Gillar du nummer tjugosex?
Min kompis Ys lillebror. Honom gillar jag. Men träffar extremt sällan...
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Ja, det har dem. De bor ihop under numret "Hem..."
Hur känner du nummer trettioåtta?
Från lågstadiet. Hon bor numera i Skåne. Väntar twins (oh, måste genast smsa henne).
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Jag är intresserad av hans tjänster... dvs min kiropraktor.
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Min frisör. Sen kollo (Vänsö) när vi gick i fyran.

Hittad hos Fashionista!

Har du inget liv? Varsågod och gör!

5 kommentarer:

Linda K sa...

guuuu, den där känner jag mig alldeles för gammal för... :O

Minna sa...

LindaK. ja, du är ju trots allt tvåbarnsmamma...

Jonna sa...

Tror inte jag har så många nummer i min telefon!

E sa...

Haha, jag tror du och jag måste ha ungefär lika många nummer i våra telefoner. Prickade nämligen in hemnummer och kiropraktor på exakt samma ställen! :)

Minna sa...

Jonna: :D
E: Hahhaha, komiskt!