onsdag, augusti 27, 2008

Äppelmos

Dagens svagis:
* Undrade varför jag har träningsverk i triceps. Men så gjorde jag en omgång äppelmos... då förstod jag. Jag har träningsverk från förra gången jag gjorde äppelmos... Där ser ni vilken träningsnivå jag ligger på.

UPDATE:
* Att jag har lite svårt att stava ibland är väl ingen nyhet... Mitt problem med verk/värk outade jag redan 26/3 2007... Och inte nog med det. Jag är KATASTROF på höger och vänster. Men jag är en jävel på att göra äppelmos - och det är det som räknas.

9 kommentarer:

No-one sa...

Här är en till på ungefär samma muskelnivå...

Karin sa...

Känns som att jag inte riktigt ska lyssna på dina träningsråd då med andra ord...

Missy sa...

Träningsverk?

Minna sa...

Pixalexia: men du har ju kondis iallafall.
Karin: vaddå. Vad menar du?
Missy: ... ja, av själva mosandet liksom... don't ask...

Akan-Kakan sa...

Ja men då måste det vara rätt schysst träning det där mosandet? Några omgångar till och du har bergis Madonna-armar!

Anonym sa...

Värk stavas det..

Minna sa...

Akan-kakan: nästa gång kanske jag ska koka äpplena innan jag mosar dem. Mohahahah.
M: jag ber så mycket om ursäkt för min bristfälliga stavning.

Anonym sa...

Nu vet vi alla vem som legat på en rutig filt och speciellt då på en annan matta ;)

Minna sa...

Anonym: och glasögon har jag också.