torsdag, augusti 07, 2008

Ny


11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte hur din blogg har hamnat på min favoritblogglista men jag kollar den varje dag and i love it! och Jack han är bara sååå söt! och du skriver så roligt :) keep it up! /Amanda

Minna sa...

Amanda: det är ödet!!! I am meant to be on your list! hahahah! tack!

yllet sa...

bra att den funkar fint! en säng SKA man ju stå i, och tugga på kanten..!

Anonym sa...

och snart kniper han med tårna som en apa och klättrar ut :)

No-one sa...

Vilken söt-ärta!

Minna sa...

Yllet: det verkar så... första gången han reste sig idag...
sara: åh neeej.
Pixalexia: visst sirru!

Sara sa...

Mina stod och gnagde hysteriskt bort färgen på kanterna.
För övrigt är Jack så söt att man bara döööör! :)

Minna sa...

sara: är du här nu igen! :D

Sara sa...

Ja. För hundrade gången. Typ. Jag kan helt enkelt inte slita mig. :)

Minna sa...

sara: bra!!!!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser Jack som är så nöjd med sin nya säng :-) Ha en skön semester!!