fredag, augusti 22, 2008

Jag förstår inte

Dagens sjukaste påstående:
* Är inne på Aftonbladet. ser rubriken: "Se trailern till Män som hatar kvinnor" OBS - varning för starka bilder. Jag går in och tittar. Trailern tar det slut och jag undrar: vilken överdrivet känslosam liten späd människa har skrivt: "Varning för starka bilder." Vilka bilder är det som är starka? Kan någon förklara för mig? Jag fattar inte.

UPDATE:
* Aha - jag tror att jag fattar! Det är för att LURA in sånna som mig... sånna som vill se starka bilder, dvs blod, hjärnmos och ruttna skelett...

10 kommentarer:

Petra Nygren sa...

Jag förstod inte heller!

Minna sa...

Petra: måste vara någon med bisarr överdriven ohälsosam nålskräck som skrivit...

Anonym sa...

Precis vad jag också tänkte!

Linda K sa...

vare det de var? blod och ruttna skelett?

Minna sa...

maria: skumt...
LindaK: det var en rygg med en tatuering! WOW - så jävla läbbigt!

Anonym sa...

Den där trailern var väl den sjukaste jag har sett. Skulle aldrig gå och se filmen om jag bara hade fått sätt den lilla trailern.. Sjuuukt är det...

Anonym sa...

det är alltid så, att de lurar in folk med den frasen :)

No-one sa...

Ha ha, du har en skön självinsikt ;)

Anonym sa...

Jag satt också o glodde på den där konstiga trailern..och väntade på de STARKA BILDERNA! Men inte kom det något..MEN filmen ska jag se i alla fall!!!

Minna sa...

Bagis: men om du läst boken fattar du vad det är... men det är ju knappast en stark bild...
Sara: och man går på det gång på gång...
SysterYster: som sagt... måste ha varit en vekling som skrivit det...